MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2017. szeptember 22., péntek

Én nem tudom, nem én...




Cím: Én nem tudom, nem én...
Szereplők: Baekhyun, Chanyeol
Korhatár: 16+
Figyelmeztetés: erőszak
Megjegyzés: oda-vissza





Én nem tudom, nem én…


- Hogy mit láttam? Én nem tudom, nem én… Egyszer talán megakadt a szemem egy sárga függönyön… - Később csak a nikotintól mocskos ablakon befúvó levegő együttérző simogatására figyeltem. - Volt ott egy asztal is… Hogy milyen volt? Nem emlékszem. - Most is érzem arcomon a lapjából kiálló szálkákat, s a rászáradt rágógumi mentolos illatát. - A falak? Voltak falak? - A fájdalom elzárta tőlem a külvilágot, odaláncolt, ahol csak sötétség volt és kín. Kín, mely élesen hatolt mélyre bennem széjjelszakítva lényemet. - Nem láttam mást, de hallottam egy vekkert… - Hallani akartam fülsértő lépteit, hogy ne csak élveteg hörgésed visszhangozzon fejemben. - Milyen volt ő? Nem tudnám felidézni. - Gonoszság költözött ártatlan tekintetedbe, izzó szemed sötétbarna volt. Sötétbarna, mint a frissen elázott termőföld, vagy mint az elhasznált zacc a kávéfőzőben. Mint az asztallapon megülő könnyeim… - A hangja? Nem rémlik. - Nem akarom újra hallani gyorsuló légzésed, kéjes dünnyögéseid, s azt a hátborzongatóan selymes hangszínt, ahogy akkor a nyakamba nyögted: „Baekhyun”. - Hogy ki lehetett az? Én nem tudom, nem én... – Te voltál az, kedvesem…


~Xiumaru
(Budapest, 2017.)


8 megjegyzés:

  1. Szia!:3
    Huha. Saját hibám, de én ritkán olvasom el a figyelmeztetéseket, és bizony sokszor futok a cukormáz helyett teljesen más hangulatú írásba, de nem is baj. Páran elérték már, hogy nem kedvelt műfajben is szívesen olvasok tőlük :)
    Ahogy olvastam a sorokat elgondolkoztam, hogy ez most álom, vagy valóság volt? Miért van ott a vekker? Mondja valaki, hogy Chanyeol nem tette meg. Ha mégis valóság, akkor direkt nem akar emlékezni, nem akarja, hogy a kedvese legyen, aki ezt tette vele. Aztán megöltél az utolsó mondattal, hogy nagyon is tudja. Tehát csak az álom maradt az egyetlen vigaszt gondolatom.
    Hogy lehet ennyi érzelmet beletenni pár sorba?
    Nagyon szép lett!
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök,hogy itt voltál, és leírtad a gondolataidat a történettel kapcsolatban. Különösen azért örülök ennek, mert ez az írás szándékosan lett ilyen sejtelmes. Eddig 3-4 különböző értelmezést olvastam, mert mindenki máshogy értelmezte a hallott szavakat, a képeket, a fiúérzéseit. Nem fogom elárulni a választ, sajnálom, pontosan azért,hogy mindenki maga próbáljon értelmezésre jutni. Nagyon jól esett, hogy érzelemgazdagnak érezted, mert féltem, hogy ilyen rövid terjedelemben át tudom-e adni a fiú érzéseit, pláne anélkül, hogy konkrétumokat írnék le.
      Nagyon köszönöm, hogy írtál nekem!:)

      Xiumaru

      Törlés
  2. Szia! ^^
    Valószínűleg a negatív, pesszimista életszemléletem miatt, bennem fel sem merül, hogy ez akár egy álom is lehet. Ellenben eszembe jutott róla a Tökéletes összhang, és azóta azon gondolkodom, hogy mekkora ellentét van a két írás között témailag, mégis valamiért úgy érzem, hogy hasonlítanak. (Értelmem utolsó morzsáit olvashatod.)
    Az elfogultságom üzeni, hogy csodálatos lett, és nekem is nagyon tetszett. ^^ Bár ez a téma, hiába negatív, nem tartozik a kedvenceim közé, ez így jó volt. Pont annyit írtál, amennyi eleget mutat ahhoz, hogy megértsük, hogy érezzük a fájdalmat és szívbemarkoló legyen.
    Még mindig imádom, ahogyan fogalmazol. Többet kéne írnod. És félő, hogy ezt is annyit fogom olvasni, hogy - a terjedelme miatt - megtanulom.
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Csodák mégpedig vannak, hisz alig pár órával a történet megosztásával máris itt a kommented, hihetetlen. :D Tartsd meg ezt a jó szokásodat, mert rettenetesen örültem neki, úgy ahogy a többinek is persze. Sajnos egy ideje, nem nagyon sikerül annyira hatnom az olvasóimra, hogy véleményt is hagyjanak a történetek mellett.
      Nem reagálok itt a történet részleteire, egyrészt mert már megbeszéltük privát, másrészt,mert továbbra sem szeretném ennél egyértelműbbé tenni a történéseket.:) Köszönöm szépen a kedves szavakat, elmondhatatlanul jól estek!! Máskor is gyere!:P

      Xiumaru^^

      Törlés
  3. Sziaa.~

    Először is... Nem hittem a szememnek, hogy ismét ezzel a párossal írtál. Olyan abszurd Tőled ez a ship.xd
    Az előttem szólókkal ellentétben nekem nemcsak az álom formálódott meg a fejemben. Az elején csak azt láttam, mintha épp kihallgatnák az "áldozatot", és az utolsó mondat talán épp ezért hatott bennem olyan élesen. Olyan, mintha a rémálmát magával az okozójával osztotta volna meg, ami elég bizarrá tette a történetet. Bevallom, nem egyszer olvastam el, mert hát olyan nehéz neked bármit is írni.xd Így elsőre bár nem, de utána már szemet szúrt egy apró formázási hiba a dőlt mondatok elején, hiszen olykor a kezdőbetű kimaradt. A hasonlataidért még mindig élek-halok, ahogy azért a kifinomult stílusodért is, ami mindig jellemzi az írásaidat.
    Igazából nem bántam, hogy csak egyszer szerepelt benne egy név, mert így könnyen el tudtam tekinteni a feltüntetett ship felett. Amúgy sem éreztem szükségét annak, hogy bárkit is odaképzeljek, mint szereplő.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Az, hogy egyáltalán kapok valami visszajelzést önmagában is meglep, de hogy te írtál, az már külön esemény. Rég írtál nekem, és ezt nagyon sajnáltam is. Szóval most kétszeres örömmel fogadtam, hogy felbukkant a neved. Igen, tőlem valóban szokatlan a páros, azt, hogy egy ilyen történetet írtam velük, talán a BaekYeol fluff verseny váltotta ki, kompenzálnom kellett azt a sok fluffot az életemben, amit mostanában olvastam. :DD Mint már írtam fentebb, nem szeretnék konkrét magyarázatot adni a képsorokra, de annyira elmondok, hogy szokás szerint alaposan olvastál, s talán ismersz annyira, hogy semmit nem ok nélkül fogalmazok meg olyan szavakkal amilyenekkel. Szóval határozottan nem csaltak tévútra a megérzéseid, s ahogy látom, olyasmit is észre vettél, amit az eddig kommentelők eszerint nem. :D Látod, ezért (is) kéne sűrűbben írnod nekem.:DD KÖszönet a kedves szavakért,nagyon-nagyon jól esik ilyen dicséretet olvasni Tőled.
      A hibát már javítottam is, KÖSZÖNÖM, hogy jelezted.:)
      Köszi, hogy itt jártál, gyere máskor is! :DD

      Xiumaru

      Törlés
  4. Szia! 😊
    Nem akartam egy kora reggeli zombiállapotban elkövetett olvasás alapján ítélni, ezért csak most írok.
    Fantasztikusan érzékletes lett ez a kis történet; minden szónak jelentősége van, és te használod is őket. Nagyon szép munka! *-*
    Jól látszik a sorokból a zavartság, a koordinálatlanság; hogy a mesélő tud is valamit, és nem is. A ködösítés is ezt erősíti: a vekker, aminek mi döntjük el, hogy adunk-e jelentőséget, a részletgazdag leírások, melyek csak egy-egy pontot taglalnak a helyszínből. Minden olyan lyukas, rendezetlen és befejezetlen, épp mint Baekhyun gondolatai. 😊
    Nekem csak a vekker juttatta eszembe, hogy talán álom lenne az egész, sokkal inkább érzem belőle egy zavart "szellem" gondolatait, emlékfoszlányait egy ölésbe torkolló, vad szexről, ami menet közben vált borzalmassá. Az erőszakot nem érzem valamiért; persze, lehet, hogy csak én értelmezem helytelenül a dolgokat.
    Elgondolkodtató kis történet lett, amin valószínűleg még sokáig fogok merengeni. 😊
    Köszönöm, hogy olvashattam. ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nem is tudom, mit is reagálhatnék ennyi bókra. Nagyon szépen köszönöm, hogy szakítottál rám időt, és írtál nekem. Fontos visszajelzés számomra mindig a te véleményed, meglátásaid. Köszönöm, hogy itt voltál.

      Xiumaru:)

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura