MENU DIZAJN

Főoldal Novellák Egypercesek Folytatásos Versek Gyakorlatok Facebook Műhely

2016. február 20., szombat

Tökéletes összhang OS

Cím: Tökéletes összhang
Szereplők: Jonghoon, Hongki (FT Island)
Műfaj: novella
Korhatár: 12



Hüvelykujjam határozottan simítja a húrok fémjét, melyek végigsiklanak bőrömön, s sorra megzendülnek érintéseim nyomán. Rezgésük eltérő intenzitása különböző hangokat eredményez, mik lassú, lágy dallammá egyesülve lengnek tovább. Mindet egy újabb követi, szinte mérnöki pontossággal időzítve, pedig ez a melódia önmagát írja, formálja, építi már hosszú évek óta. A mi dalunk.
Egy pillanatnyi csönd áll be, melynek némasága minden akkordnál többet mond. Tekinteted enyémre siklik, ajkaid résnyire elnyílnak, mellkasod lassan emelkedik... Egy közös lélegzetvétel.
Sötétlő szemeidben ott lapul a vadság s lényed játékossága, ám a jól ismert maszk most is rajtad pihen. Oly régóta játsszuk meg magunkat a közönség előtt, hogy már fel sem tűnik, hogy színház az egész. Arcodon az elvárt mosoly, még ha belül sír is a lelked. Te rám nézel, s én szavak nélkül is megértem kínodat. Egyetlen pillantásod…
A némaságot egyszerre űzi el a torkodból felhangzó dallam első foszlánya, s az ujjaim alatt megpendülő hideg acélhúr zendülése. Néha lassítasz kicsit, időnként pedig előre szaladsz, ahogyan lelked diktálja az ütemet, ahogy kikívánkoznak belőled a sorok. Már oda sem kell néznem, hogy tudjam, hol fogsz kissé tovább időzni. Érzem rezdüléseidből, mély sóhajaidból, abból, ahogy hangod elcsuklik a sorok végén. Egyszerre dobban a szívünk.
Minden egyes kiejtett szótag újabb darabot hasít le belőled, mely ajkaidról továbbgördülve úszik a közönség felé. Az emberek lelkébe ívódik, s már ők is értik, érzik azt a szenvedélyt, ami kimondatlanul feszül a levegőben. Kissé elhalkulsz, s a mikrofont közelebb emeled szádhoz, egészen hozzásimulsz annak fémes rácsaihoz. Ajkaid érintése...
Féltékenyen tekintek rátok, ám ekkor újra eltávolodsz tőle, s messzebbről üvöltöd fülébe, mennyire szereted őt. A közönség egy emberként rendül meg vallomásod erejétől, pont úgy, mint én. A benned dúló energiáknak szabad utat adsz, hogy bátran hengereljenek le mindenkit, aki szembe kerül velük. Tomboló szenvedélyed.
Egyre gyorsabban követik egymást a sorok, nyakadon az erek kidagadnak a hévtől. Imádom, hogy ennyire intenzív vagy. Énekedet kísérő játékom a háttérben megbújik, nem próbál elnyomni téged, hagy kibontakozni, s ámulattal figyeli fokozódó érzéseidet. Gyorsuló ütemed.
S a dal végül eléri azt a pontot, mikor az egész terem eksztázisba kerül. Minden ember egyszerre lélegzik, hevesen ver a szívük, hisz magaddal ragadtad érzéseiket, eltörlöd hétköznapjaik szürkeségét, s új színeket csöpögtetsz beléjük. Szemükben ugyanaz az ámulat csillan, mint az enyémben; szinte levegőért kapkodnak. A katarzis pillanata...
Hangod lassan elcsendesedik, már ritkábban emelkedik mellkasod is. Az eddig háttérben megbúvó akkordok, most újra hallhatóvá válnak, simogatóan lengnek körül téged. Egy féltő ölelés.
Utolsó szavaid újra a mikrofont simítva hagyják el ajkaidat, s a kiüresedett termet már csak a húrok fémes dallama tölti be. Apró díszekkel járnak körül egyetlen témát. Füledbe súgják, hogy tudd, hogy a közönség is érezze. Lágyan dúdol a hangszer, s… minden hang érted csendül.



~Xiumaru
(Budapest, 2016.)

10 megjegyzés:

  1. Ó, miért nem osztottad meg ezt az ékkövet? Vagy csak én nem találkoztam vele?
    Csodálatos, ahogy egy dal ívére felépítetted az egészet; Hongki lényét, ahogy Jonghoon és a közönség megéli őt. A műfajt igazából én melankolikusnak, romantikusnak és slice of life-nak is mondanám, mert a hihetetlen energia mellett, ami Hongki énekéből árad, ott az elrejtett, kimondatlan fájdalom is. Az adrenalin, az ő csodája egyszerre van jelen valami lassú pusztulásfélével, és talán ezek azok az ellentétek, amelyek ilyen fantasztikussá teszik ezt a kis szösszenetet.
    Nagyon tetszett minden szó, minden darabka belőlük. Köszönöm, hogy olvashattam. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon nagyon jól estek kedves soraid, el sem tudom mondani, mennyire. Nem voltam megelégedve ezzel a történettel, de annak nagyon örülök, hogy sikerült elnyernie a tetszésedet! Köszönöm szépen, hogy írtál nekem!!

      Xiumaru

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon meglepett, hogy írtál nekem, de jó értelemben. Boldog vagyok, hogy sikerült valamit "adnom"/átadnom ezzel a kis szösszenettel. Minden kedves szóért hálás vagyok!

      Xiumaru

      Törlés
  3. Szia :D

    Tudod, a Félelmen kívül sohasem olvastam JongKi történetet és bevallom, hogy mástól nem is igen olvasnék szívesen, mert igen magasra emelted a lécet. Nagyon megörültem, mikor korábban egyszer-kétszer említetted, hogy írni szeretnél velük, és most még jobban imádlak, amiért meg is tetted. :D

    Alapvetően nagyon szeretem a rövidke történeteket, mert könnyen megragadják az embert néhány perc alatt, amíg elolvassa, de sajnos sokat túl rövidnek/félkésznek érzek, és vannak olyanok is, amik annyira tetszenek, hogy az kívánom, bárcsak hosszabbak lennének, hogy tovább olvashassam őket. És végre itt egy történet, ami úgy ahogy van tökéletes, az első betűtől az utolsóig minden a helyén van, és nagyon szépen végigvezetted. Nem kell folytatásért rimánkodnom, mert így ahogy van teljes és lenyűgöző. :D

    Énekedet kisérő játékom a háttérben megbújik, nem próbál elnyomni téged, hagy kibontakozni, s ámulattal figyeli fokozódó érzéseidet. - Ez az egyik kedvenc részem, imádom. Nem tudom, hogy hogy találod ki ezeket, de ne állj le vele. <3

    Én is köszönöm, hogy olvashattam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy ennyire tetszett ez a kis egyperces :) Komolyan te néha úgy dicsérsz, ahogy más szid... :DD Csak viccelek, örülök, ha "tökéletesnek" érezted, bár korántsem volt az, de igyekszünk :D
      Nagyon köszönöm, hogy elolvastad és, hogy írtál!

      Xiumaru

      Törlés
  4. Sziaa.~

    Egy hónap is kevés volt ahhoz, hogy értelmesen összefoglaljam azt, amit időről időre kiváltott belőlem ez az egyperces.
    Eleinte csodálattal olvastam minden sorát, s nem titok, hiszen mondtam, hogy én a háttérbe láttam az intimitást is. Persze, még ha nem is volt szándékos, engem nagyon megfogott. Idővel azonban a csodálat mellett megjelent egy kesernyés íz, ami miatt az egész történet olyan szomorkás hangulatba burkolózott, amit ezidáig még mindig nem tudnék megmagyarázni sem neked, sem magamnak.
    Sokszoros olvasás után is gyönyörű a történet, s semmit nem veszt a varázsából, ami jó pár fanfictionre azért jellemző.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy többször is elolvastad, ezt mindig olyan meglepő olvasni, de persze nagyon örülök neki. Igen ez a történet nem egy kifejezett happy valami, de ez a pillanat volt meg, ezt kellett leírjam... :D
      Köszönöm szépen, hogy írtál nekem!

      Xiumaru

      Törlés
  5. Hát ez egyszerűen hihetetlen. Egyetlen párbeszéd sincs benne, de mégis lenyűgöző! Minden egyes sora érzésekkel fűtött, és nagyon is tetszik ez benne. Mesélsz, mint egy profi író. Gratulálok hozzá! :)

    by: Beassi (Beatrix)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen, hogy írtál! Boldog vagyok, hogy tetszett neked!

      Xiumaru^^

      Törlés

.
.
.
.
.
.
GrafikaCentaura